Primarul Ionel Turcea a renuntat la fotoliul de lider PSD

Ionel Turcea a debutat cu statut de independent în politica. Dupa ce a câstigat alegerile ca primar, a aderat la PSD, devenind si lider al filialei locale. A obtinut apoi înca doua victorii în alegeri, pentru functia de primar, Consiliul Local fiind majoritar pesedist. În toate campaniile electorale, locale sau generale, pesedistii buhuseni au obtinut numai victorii. Surprinzator pentru unii, primarul Ionel Turcea a demisionat din functia de lider al filialei locale PSD. Evident, data fiind migratia unor lideri pesedisti catre alte orizonturi, speculatiile de tot felul au aparut si în acest caz. Se zice ca multi si l-ar dori pe Ionel Turcea evadat din PSD si înregimentat în alt partid. Demisionarul dezminte însa aceasta perspectiva: “Am renuntat la functia de lider al filialei PSD Buhusi, dar am ramas primar PSD si vicepresedinte al organizatiei judetene PSD. Nici vorba despre evadare. Eu nu ma plimb din partid în partid. Demisia a fost înaintata organizatiei din motive personale. Vreau sa vad daca si altii pot oferi, prin activitatea lor, stabilitate si – de ce nu? – cresterea calitativa a filialei. Am fost zece ani lider al organizatiei, am demonstrat ceea ce trebuia. Lider interimar al organizatiei este Vasile Zaharia. Interimatul va dura, probabil, pâna în aprilie, când vor avea loc alegeri la nivelul organizatiei”. Vasile Zaharia este inginer, viceprimar si are state vechi în PSD.
Sursa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu