La revedere, 2019!

Promotia 2009 a Colegiului Tehnic “Ion Borcea” Buhusi, “cea mai frumoasa scoala, nu din tara, din lume”, asa cum o denumise directorul Ion Fercu, a organizat o despartire ceremonioasa, desi emotionala, la Casa de Cultura din localitate. A fost un spectacol care a cuprins programe artistice realizate de liceeni, vizionari de videoclipuri cu instantanee scolare, inminarea “Cheii Succesului”, premierea olimpicilor (opt premii). Sefi de promotie au fost desemnate si premiate elevele: Ana Maria Bujor - clasa a XII-a A si Simona Nistor, clasa a XII-a C. Festivitatea a coincis cu Ziua Internationala a Invatatorului, prilejuind elevilor oferirea unor buchete de flori cadrelor didactice prezente. Activitatea organizatorica a fost asumata, impreuna cu directorul colegiului, de dirigintii de clase, indeosebi de prof. Andreea Cojocaru, diriginta la clasa a XII-a A, care a decernat si citeva premii hazoase: “Eu nu tip, eu vorbesc cu intonatie”, “Eu nu mai pot de somn”, “Adio, dar ramin cu voi”… Scoala si calea vietii au ajuns raspintii pentru liceenii buhuseni, 2009. Cu lacrimi in ochi si surisuri, ei si-au rostit “La revedere, 2019!”.

1 comentarii:

Anonim spunea...

apropo vezi ...ca unu din premii ...se numeste asa ''eu nu tip , eu vorbesc cu intonatie '';) nu cu intentie ;)

Trimiteți un comentariu