Dezamagiri si bucurii buhusene

La Buhusi, pronosticurile electorale s-au adeverit. Potrivit informatiilor oficiale, PSD a obtinut 42 la suta din voturi. Pe locul al doilea s-a clasat PDL, partid al carui lider local, Cristian Cojocaru, ne-a spus: „Am obtinut 21 la suta pentru partid si 8 la suta pentru EBA. Acesta este bazinul nostru electoral. Eu cunosc foarte bine orasul. A fost un vot politic. Unii sunt nemultumiti de scor, dar mai mult nu se putea obtine. Acesta este scorul maxim pe care-l poate obtine Basescu la Buhusi: de aproximativ 30 la suta”. Liderul filialei PNL Buhusi, Dan Teslaru, zice cu amaraciune in glas: „Am muncit cu o echipa foarte buna, dar n-am obtinut decât 11 la suta. Ne-a intrecut si PRM, in coalitie cu PNG. Tineretul nu a iesit la vot. Au votat doar pensionarii. Asta e.” Ma asteptam ca Ion Blanaru, liderul PNG, sa fie bucuros pentru ca, in colaborare cu PRM, a obtinut 13 la suta din voturi, iar Gigi Becali a devenit european cu staif si patalama. Surpriza, insa: „Sunt inca liderul filialei, dar de la alegerile parlamentare nu mai fac politica. Astept sa vina, ca sa ma schimbe. M-am saturat de politica”. (Ion Fercu @ desteptarea.ro)

2 comentarii:

Anonim spunea...

liderul PNL,(?).....
MAI FRAIERE DA DE UNDE AI INVATAT
SA CONDUCI TU O CAMPANIE ELECTORALA???STII TU CE E POLITICA CUMSTIU EU CE E TEHNOLOGIA SPATIALA....

Anonim spunea...

LIDERULUI PNL BUHUSI CU SINCERITATE
,,DEMISIA....!!!!DEMISIA!!!
LASA.NE!,LASA.NE!,DEMISIA DIN PNL
PREFACUTULE!!!LASA JOS POLITICA
SI DU-TE LA DNA!!!!VEI VEDEA....
NU INCURCA LUMEA DOMNULE SI LASA-NE
IN DUREREA NOASTRA,
CRIN STIE DE TINE?....

Trimiteți un comentariu