O victorie frumoasa

Duminica, cu incepere de la ora 11:00, s-a disputat partida de fotbal dintre ASO Buhusi si FC II Willy, incheiata cu o binemeritata victorie a gazdelor, cu 4-3. Meciul a fost spectaculos, am intalnit o echipa care a jucat fotbal, destul de tehnica, acest lucru ajutandu-ne intr-u fel. In schimb am fost dezavantajati de arbitrii, mai ales de domnisoara arbitru Paduraru Diana, pe care o vedeti in pozele de mai jos. Am avut anulate doua goluri, unul meritat, insa la celalalt a gresit grav aceasta arbitra. La o lovitura libera bine executata din care am inscris, ea a vazut offside la un jucator care nu a influientat in niciun fel faza. Si oaspetii au avut un gol anulat, insa pe buna dreptate, fiindu-ne faultat portarul in careul de 6 metri. Pe parcurs, am ratat si un penalty, lucru pe care FC Willy nu l-a facut in finalul primei reprize. Spre sfarsit am avut si un jucator eliminat, tot din cauza domnisoarei arbitru, care l-a chemat pe central la ea si i-a indicat un jucator buhusean care ar fi injurat-o (nu ca nu ar fi meritat). Fiind vreme frumoasa, au fost multi spectatori la stadion, care au trait fiecare faza, s-au enervat, au injurat-o pe arbitra, insa la final au fost cu totii bucurosi de victoria echipei din Buhusi. Antrenorii celor doua echipe au dat interviu pentru televiziunea locala, fiind multumiti de jocul echipelor lor, de daruirea baietilor, insa acuzand arbitrajul. Dupa aceasta etapa ne aflam pe locul 13, cu 34 de puncte. 












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu