Eco-responsabilitatea

Pentru ca tot s-a incalzit afara si multi vor dori sa mearga la iarba verde, ar trebui sa stiti cateva reguli:

1. Întotdeauna port cu mine saci de plastic pentru deşeuri şi nu abandonez gunoiul decât în locurile special amenajate .
2. Protejez plantele şi animalele, asigurându-le integritatea şi liniştea.
3. Mă scald doar în locuri special amenajate, pescuiesc şi vânez numai dacă am permis valabil şi numai în locurile şi perioadele legale .
4. Respect indicatoarele şi traseele amenajate precum şi regulile stabilite de administratorii spaţiilor de agrement.
5. Nu aprind focul decât în spaţiile special amenajate precum,iar în lipsa acestora folosesc grătar cu picior şi am grijă să-l sting la plecare.
6. Nu-mi spăl autovehiculul în apele naturale şi evit poluarea acestora cu detergenţi sau alte substanţe chimice.
7. Nu distrug mobilierul stradal şi nici panourile şi indicatoarele spre folosul altor turişti.
8. Nu parchez autovehiculul pe spaţiul verde şi nu distrug covorul vegetal prin incendiere sau alte  acţiuni mecanice.
9. Nu-mi las iniţialele sau alte semne şi mesaje încrustate pe scoarţa arborilor sau desenate pe mobilierul stradal.
10. Îmi respect semenii respectând natura şi bunurile ei şi transmit generaţiilor viitoare.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu